שירותי תיקון צנרת במעבדות

במעבדות, בשל היותן אזור סטרילי במיוחד וגם בשל סוג העבודה המתבצעת בהן, ישנו שימוש רב במים וישנם גם חומרי פסולת הנשטפים אל הביוב. השימוש הרב במים יכול ליצור שחיקה במערכת המים, בכל אחת מן הצנרות. פיצוץ בצינור, סתימה, נזילה או כל שיבוש אחר במערכת המים עלול ליצור בעיות רבות בעבודת המעבדה עד כדי הפסקתה באופן מוחלט עד לתיקון. לכן, כאשר ישנה בעיה בצנרת במעבדה בה אתם עובדים או אותה אתם מנהלים אל תקטינו ראש ופנו בהקדם לאינסטלטור מומחה המבצע תיקוני צנרת מכל הסוגים.

איתור נזילות באמצעים מתקדמים

חברת מימון מאיר ובניו בע"מ מציעה שירותי תיקון צנרת במעבדות. אחת הבעיות המוכרות והקשות לפתרון היא איתור נזילות. בחברה אנו משתמשים באמצעים המתקדמים ביותר לכך. שימוש במצלמה תרמית מסייע לאיתור אזור הנזילה באמצעות מיפוי האזור על פי טמפרטורה. אנו נעזרים במידת הצורך גם במצלמה בעלת סיב אופטי המצלמת את פנים הצינור ומציגה את המקום המדוייק ממנו ישנה נזילה. איתור ממוקד של הבעיה לא משבית את המעבדה מעבודה בגלל שבירת קירות ובלגן המלווים איתור נזילות ללא אמצעים מתקדמים אלה.

החלפת מערכות מים וביוב

אם המעבדה שלהם נמצאת בבניין ישן, אתם בוודאי נתקלים לא פעם בבעיות שונות במערכת האינסטלציה. אנו מציעים לא רק תיקוני צנרת אלא החלפת מערכת המים או הביוב כולה במידת הצורך. אנו עושים שימוש בצינורות איכותיים, חזקים ועמידים במיוחד ללחצים ורטיבות. החלפת מערכת האינסטלציה כולה פעם אחת תספק לכם מערכת מים ללא בעיות לאורך שנים. צנרת ביוב בה עוברים חומרים לא סטנדרטיים כמו חומרים שעושים בהם שימוש במעבדה נתונה לשחיקה רבה יותר ולכן החלפת המערכת הישנה במערכת איכותית תספק לכם שנים רבות של שגרת עבודה ללא תקלות בתחום האינסטלציה.

צנרת במעבדה

תיקון פיצוצי מים

פיצוץ בצינור הוא אף פעם מצב לא נעים. עם זאת, במיוחד במקום בו מעבדה בו יש שימוש רב במים הוא בהחלט יכול לקרות. קראו לנו כאשר פיצוץ בצינור הפתיע אתכם כשהגעתם למעבדה בבוקר. אנו מבטיחים שירות מהיר ויעיל. נגיע אליכם בהקדם האפשרי על מנת לטפל בבעיה ולהחליף את הצינור הפגום. השירות שאנו נותנים משלב בין זריזות ויעילות, מקצוענות, יסודיות ושימוש בחומרים איכותיים. כל אלה יבטיחו שהפיצוץ יתוקן בצורה הטובה ביותר.

המעבדה צריכה שיפוץ? גם לכך אנחנו פה

מאיר מימון ובניו בע"מ, בנוסף להיותה חברת אינסטלציה המבצעת את כל סוגי התיקונים והשירותים בתחום, היא גם חברת שיפוצים, כך שעם הטיפול בצנרת תוכלו לקבל גם שיפוץ אם נדרש, החל משיפוץ מקומי וקטן דרך שיפוץ גדול יותר ועד שיפוץ המבנה החיצוני של המעבדה.

 

 

לשיחת ייעוץ ללא עלות
Call Now Button דילוג לתוכן