החלפת צנרת ביוב בבית

מערכת האינסטלציה בבית היא מערכת נסתרת שכולנו מעדיפים שתישאר כזו כל עוד אפשר, אך מטבע הדברים גם מערכת זו דורשת טיפול מדי פעם ואפילו אחת לתקופה טיפול עשרת אלפים בו מוחלף קו הביוב כולו. החלפת צנרת ביוב בבית מורכבת משלוש מערכות שונות של צינורות: צינורות מים נקיים, מים אפורים (או מי דלוחין) וצינורות הביוב. הצורך בהחלפת צנרת הביוב מתעורר במיוחד בבתים בהם קו הביוב ישן מאוד ולא הוחלף במשך שנים. החלפת צנרת מים או ביוב נדרשת גם בסדרי גודל גדולים יותר כאשר צינורות בקו המים או הביוב נשחקים ומתבלים ואינם עושים את עבודתם כפי שצריך. אנו בחברת מימון נחליף את החלק שנשחק, גם בצנרת הביתית וגם בצנרת המים או הביוב שמחוץ לבית.

  • החלפת צנרת ביוב בבית
  • החלפת מערכות מים וביוב

זמינים עבורכם 24/7 צרו קשר עכשיו

 ללא עלות 

    הגורמים לשחיקתה של צנרת הביוב

    צינורות מים או ביוב, כמו כל חפץ אחר, עשויים חומרים שעם הזמן מתבלים. צינורות ישנים העשויים מתכת עוברים תהליך של החלדה או קורוזיה ואז נוצרים בהם סדקים. גם אם הצינור נותר תקין ולא נסדק, עדיין החלודה חודרת לתוך המים והדבר אינו בריא.

     סיבות נוספות לשחיקת צינורות מים וביוב ובצורך החלפת צנרת הביוב הן התנפחות הצינור או עיוות שלו כתגובה למים ולחומרים הזורמים בו שנים. גם כניסת שורשים לצנרת דורשת טיפול מיוחד ולעיתים החלפת חלקים שלמים בצנרת הביוב. 

    לעיתים התקלות הן במחברים ובאטמים שבין חלקי הצינור שאותם יש להחליף. גם שינויים והרחבות במבנים, למשל במסגרת תמ"א 38 דורשים התאמה והחלפה של צנרת הביוב שאמורה לעמוד בעומסים גדולים יותר. אנו בחברת מימון ובניו נאתר את הגורם לתקלות החוזרות ונשנות במערכת הביוב ונחליף את החלק הפגום או את מערכת המים והביוב הביתית כולה.

    החלפת צנרת ביוב בשיטות מתקדמות

    החלפת מערכת מים או ביוב יכולה להיות ברמה הביתית וגם ברמה הסביבתית - שכונתית. כך או כך מדובר על עבודה מורכבת הדורשת את הניסיון, הכרת השיטות המתאימות והמתקדמות ביותר ושימוש בכלים המתאימים. 
    אנחנו בחברת מימון מאיר ובניו בע"מ עובדים בשיטות מתקדמות שגורמות למינימום הפרעה לשגרת החיים שלכם. זיהוי האזורים הבעייתיים בדרכים מתקדמות כמו מצלמה תרמית ועוד כלים מתקדמים כאלה ואחרים המאפשרים לנו לתת טיפול מקומי תוך פגיעה מינימלית בבית כאשר מדובר על צנרת הביוב הביתית או בשבילי הגישה לבתים אם מדובר ברמה השכונתית. גם הכנסת הצינור החדש והוצאת הצינור הישן אל תוך צנרת הביוב נעשית באמצעות מכונות מתקדמות.
    להחליף את הצנרת הישנה לצנרת ביוב חדשה ואיכותית

    בנוסף לשיטות עבודה מתקדמות, אנו מקפידים לעבוד עם צינורות מאיכות גבוהה שיהיו עמידים לשלושה ואפילו ארבעה עשורים. אנו עובדים עם צינורות העומדים בתקנים המחמירים ביותר ונותנים לכם מספר אפשרויות לבחירה, כשכל האפשרויות הינן מצוינות. אנו עובדים עם צנרת ביוב מנחושת אשר מונעת הידבקות חומרים לדפנות, צנרת ביוב מגלוונת הבנויה כצינור בתוך צינור ומוגנת בפני קורוזיה, צנרת אס. פי המשלבת בין גמישות הפלסטיק לעמידות הברזל ועוד. אנו בחברת מימון מאיר ובניו מתמחים גם בשירותי איתור נזילות.

    במידה ותרצו לבצע החלפת צנרת ביוב לבית או לכל מטרה אחרת נשמע לעמוד לרשותכם ולתת לכם את המענה המקצועי ביותר לפתרון הבעיה.

    בקש הצעת מחיר >>
    לשיחת ייעוץ ללא עלות
    Call Now Button דילוג לתוכן