התקנת צנרת גבריט

הגורם המרכזי המשפיע על עמידותה של מערכת אינסטלציה ותקינותה הוא כמובן איכות הצינורות. איכות הצינורות נקבעת על פי סוג החומר או שילוב החומרים מהם עשוי הצינור, מידת האטימות שלו ועד כמה מהווים אזורי החיבור בין חלקי הצינור נקודת תורפה או לא. צנרת גבריט (GEBERIT) אותה מייצרת החברה השוויצרית GEBERIT, היא צנרת איכותית במיוחד הנחשבת לעמידה מאוד ולכן מחזיקה במשך עשרות שנים.

על מנת להתקין צנרת גבריט יש צורך במיומנות ספציפית להתקנת צנרת זו, ציוד מיוחד וגם תעודת מתקין מורשה מטעם החברה. אנו במימון מאיר ובניו בע"מ עומדים בכל הדרישות ומורשים לבצע התקנת צנרת גבריט ונשמח להתקין עבורכם צנרת באיכות אחרת.
  • התקנת צנרת גבריט
  • אינסטלטור בנס ציונה
  • אינסטלטור בקרית עקרון

זמינים עבורכם 24/7 צרו קשר עכשיו

  ללא עלות

    צנרת גבריט ויתרונותיה

    התקנת צנרת גבריט חיונית מאוד והינה צנרת אידיאלית לדלוחין או לביוב (אנו מבצעים גם ניקוי קווי ביוב). היא עשויה פוליאתילן קשיח מסוג HDPE שעבר תהליכים מיוחדים במהלך הייצור. תהליכים אלה הופכים את החומר ממנו עשויה הצנרת לעמיד במיוחד בפני לחצים, טמפרטורה של עד 100 מעלות, השפעות כימיות, קרינת UV, מה שהופך את צנרת גבריט לצנרת אטומה ומצוינת במיוחד להעברת מי שופכין ודלוחין.
    אטימותה המלאה של הצנרת מתאפשרת לא רק בזכות החומר ממנו היא עשויה,  אלא גם בשל שיטת החיבור של חלקי הצינור זה לזה החיבור נעשה באמצעות אוטמים חשמליים, אלקטרודות המותקנות בסיומות קטעי צנרת בפעולת ריתוך. 

    את החיבורים ניתן להלחים באתר עצמו אך ישנה אפשרות נוספת ובמידה ותנאי ההרכבה מאפשרים זאת ניתן לבצע את כל החיבורים מראש וגם זהו יתרון בולט של צנרת זו. שימוש בחומרים ובאבזור המקורי המיוצר על ידי החברה הוא קריטי להשגת יתרונותיה הרבים של צנרת גבריט, כולל בידוד אקוסטי, שמירה על זרימה תקינה ומניעת תופעות שונות המתרחשות בצנרת הביוב הביתית. 
    אנו בחברת מימון מאיר ובניו מקפידים לעבוד על פי הנהלים המחמירים ועל פי הוראות היצרן ולעשות שימוש בחומרים ובאבזור המקורי בלבד.

    מדוע מומלץ לבצע התקנת צנרת גבריט?

    צנרת הביוב היא אחת המערכות בבית שאיננו אוהבים להתעסק עם תקלות שקורות בהן ואפילו לא לחשוב על קיומן. אם גם אתם רוצים לשמור שמערכת זו תהיה נעלמת מעיניכם, כדאי להשקיע בצנרת איכותית שתעשה הפרדה מוחלטת בין הנוזלים והחומרים שזורמים בתוך הצינור לבין החוץ. התקנת צנרת גבריט היא הפתרון המושלם לצנרת ביוב עמידה ואטומה למשך עשרות שנים אך יש לדעת לאן לפנות בכדי להתקין אותה. אנחנו מוסמכים מטעם החברה להתקין את הצנרת ועושים זאת עם האבזור המקורי ובאופן מדויק כפי שנדרש. עם צנרת גבריט והתקנה שלנו אתם ומערכת הביוב שלכם מסודרים למשך שנים.

    בקש הצעת מחיר >>
    לשיחת ייעוץ ללא עלות
    Call Now Button דילוג לתוכן