קבלן שיפוצים במודיעין

הבניה באזור השפלה בכלל ובמודיעין וסביבתה הקרובה בפרט היא אינטנסיבית במיוחד. ככל שישנה בניה רבה יותר כך מתעורר גם הצורך לשיפוצים, בין אם לצורך תיקונים של בניה לא איכותית ובין אם לצורך שינויים כמו סגירת מרפסת, שבירת קיר ועוד. רבים רואים בשיפוצים תהליך קליל שאינו דורש רצינות ומקצועיות אך הדבר לא כך. אם אתם לקראת שיפוצים, חשוב למצוא קבלן שיפוצים במודיעין שיבצע עבודה יסודית ומקצועית בכדי שלא תזדקקו לשיפוץ נוסף בשנים הקרובות. איך בוחרים את האדם הנכון לכם?
קבלן שיפוצים במודיעין

בחירת הקבלן המתאים לצרכים שלכם

חשוב לזכור כי קבלן השיפוצים צריך להתאים לצרכים שלכם. גם אם שמעתם על קבלן מעולה אך שיטת העבודה שלו לא מתאימה לכם, ההמלצה לא רלוונטית עבורכם. חשוב לבדוק עם הקבלן את צורת העבודה שלו, כיצד נקבע מחיר העבודה- האם הוא נקבע מראש והקבלן מתחייב לעמוד בו, או שישנן פרצות המאפשרות לקבלן להעלות את המחיר ללא הגבלה? כמה נמצא הקבלן באתר- ישנם קבלנים המגיעים למקום בתחילת העבודה ולאחר מכן כמעט ואינם נמצאים במקום. יש אנשים שצורת העבודה הזו מתאימה להם- חשבו אם גם לכם היא מתאימה.

המלצות הן רק חלק מהשיקולים

גם אם המליצו לכם על קבלן שיפוצים במודיעין, אזור מגוריכם, אל תלכו אחריהן באופן עיוור. המלצה כללית לא מספיקה. ראשית, הממליץ חייב להיות מישהו שאתם סומכים עליו ולא מישהו אקראי מאחד הפורומים באינטרנט או חבר בפייסבוק שאתם כמעט לא מכירים. בנוסף, קחו המלצות רק מאנשים אשר השיפוץ אצלם דומה לשלכם. שיפוץ אמבטיה שונה לגמרי משיפוץ מטבח ודורש התעסקות עם דברים שונים. אל תסתפקו בהמלצה כללית- בדקו על מה מבוססת ההמלצה. אולי הציפיות של הממליץ מן הקבלן שונות משלכם, אולי אופן העבודה שהתאים לו שונה מזה המתאים לכם. אל תוותרו על בדיקת תוצאת השיפוץ בשטח. בקשו להגיע אל הממליץ ולראות כיצד נראית תוצאת השיפוץ. רק באמצעות הסתכלות לפרטים כמו הגימור, הפאנלים ועוד תדעו אם זהו הקבלן שאתם רוצים לבחור.


האם הקבלן הוא באמת קבלן?

כל מקצוע הוא נרכש ונלמד. אדם לא יכול להחליט בוקר אחד שהוא קבלן ולהתחיל לעסוק במקצוע. לצערנו בעלי מקצוע רבים עושים זאת (ולכן הם לא בדיוק בעלי מקצוע…), במיוחד בתחומים כמו שיפוצים בהם הפיקוח הוא דל. אל תקחו קבלן שיפוצים בלי לבדוק כי יש לו תעודות, שהוא רכש את המקצוע על פי דרישת משרד התמ"ת, שהוא רשום אצל רשם הקבלנים. כל אלה מעלים את הסיכוי לשיפוץ מוצלח.

אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים במודיעין פנו אלינו, חברת מימון מאיר ובניו בע"מ. אנו עוסקים בשיפוצים מעל 40 שנה, עושים זאת עם כל התעודות לשביעות רצונם של לקוחות רבים באזור השפלה- לקוחות פרטיים, בתי קפה וגם חברות ומפעלים.

 
בקש הצעת מחיר >>
לשיחת ייעוץ ללא עלות
Call Now Button דילוג לתוכן