תיקון פיצוץ צינור מים

פיצוץ בצנרת היא אחת התופעות הפחות נעימות בתחום האינסטלציה, תופעה שאם לא מגלים אותה לפני שהיא מתרחשת (אפשר להקדים תרופה למכה אם עירניים מספיק), מגלים אותה כשהיא כבר במלוא העוצמה ואז נדרש טיפול דחוף ומעמיק יותר. ולכן דרוש תיקון פיצוץ צינור מים מהיר. פיצוץ בצנרת דורש לא רק טיפול מהיר אלא מדובר גם על טיפול מורכב ועבודה רבה.


  • תיקון צנרת פיצוץ
  • תיקון צנרת מים
  • תיקון פיצוצי מים
  • פיצוצי מים
  • אינסטלציה פיצוץ צנרת

זמינים עבורכם 24/7 צרו קשר עכשיו

ללא עלות 

    איך ניתן למנוע פיצוץ צינור מים?

    לא תמיד המניעה היא אפשרית, אך עירנות רבה יכולה לעזור. אם אתם מגלים סימני נפיחות ורטיבות באזור מסוים בקיר כגון: טפטופים, דליפה קטנה מעל הפאנלים, הופעת עובש או פטריות אחרות במקום כלשהו בקיר, ובמקביל גם עליה בחשבון המים - זה כבר הזמן לחשוד שמשהו נסדק שם בתוך הקיר. יש לזכור שפיצוץ צינור לא מתרחש בבת אחת. הפיצוץ הוא רק הקש, הסדק בצינור נוצר עוד קודם לכן. 
    דרך נוספת לבדוק האם ישנו חשד לסדק בצינור הוא באמצעות בדיקת שעון המים כשהברזים, כולל הברז הראשי סגורים. אם שעון המים ממשיך להסתובב במהירות למרות סגירת הברזים הדבר מצביע על דליפת מים ויש לקרוא לאינסטלטור בדחיפות אשר יתקן את פיצוץ צינור המים.

    כיצד מתבצע תיקון פיצוץ בצנרת ללא הרס?

    כאשר ישנו פיצוץ חשוב לקרוא לאינסטלטור מקצועי שאתם סומכים עליו. דאגו שיהיה לכם על המקרר או בנייד את מספר הטלפון של האינסטלטור שעליו אתם סומכים. תיקון פיצוץ צינור מים בצנרת הוא כאמור עבודה מורכבת הכוללת במקרים רבים שבירת קירות ולאחר מכן תיקונם - טיוח וצביעה. עם זאת, היום ישנן דרכים מתקדמות יותר לאבחון מקום הפיצוץ. אחת מהן היא מצלמה תרמית המוצמדת לקיר ומספקת תמונה של אזורים שונים בתוך הקיר על פי טמפרטורה. אזור פיצוץ הצנרת צפוי להיות קר יותר מהאזורים האחרים שסביבו. כך ניתן להחליף את חלק הצנרת הפגום ולשבור רק את אזור הקיר הצמוד אליו. 
    השימוש באיתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית אפקטיבי במיוחד כאשר מדובר בפיצוץ בחדרים בהם ישנו חיפוי יקר כמו אמבטיה או מטבח ויש צורך לאתר את הנזילה ללא הרס.

    להכין מהלימון לימונדה

    כאשר מדובר בפיצוץ בצנרת ישנה שלא הוחלפה זמן רב, מומלץ לנצל את ההזדמנות בה נוגעים בצנרת ומחדשים אותה ולהחליף חלקים גדולים יותר ממנה או אפילו את כולה בבת אחת.

    מקרים מיוחדים

    אין צורך כמובן בשימוש במצלמה תרמית כי גם כך מדובר על פרוייקט מקיף ולא נקודתי. החלפת חלקים נוספים בצנרת או הצנרת כולה ימנע בעתיד בעיות של מעבר מים בחלקים הישנים בצנרת שלא הוחלפו ומועדים לתקלות.


    שירות יוצא דופן

    חשוב להחליף את קטע הצנרת בצינור איכותי העשוי מחומר עמיד שיחזיק מעמד למשך שנים. כאשר מתקנים פיצוץ


    בקש הצעת מחיר >>
    לשיחת ייעוץ ללא עלות
    users Call Now Button דילוג לתוכן