שירות איתור נזילות

התופעות של קיר רטוב באחד החדרים, נפיחות של הקיר, עובש הן מוכרות בבתים רבים. הן נובעות כולן ממים המגיעים למקום שאינם צריכים להיות בו. הנזקים הנגרמים מרטיבות הם מבניים, בטיחותיים וגם בריאותיים ולכן יש לאתר את מוקד הרטיבות ולטפל בו במהירות. הרטיבות לא בהכרח מופיעה במקום שמביא להיווצרותה. לכן איתור נזילות צריך להתבצע באופן מקצועי ובאמצעות מיכשור מתקדם ולא באופן חובבני. אנחנו במימון מאיר ובניו בע"מ מבצעים איתור נזילות באמצעים המתקדמים ביותר ויכולים לאתר בעיית רטיבות לפני שהיא מתפרצת וגורמת לנזקים.


שירות איתור נזילות

זמינים עבורכם 24/7 צרו קשר עכשיו

ללא עלות 

    איתור נזילות תרמי מכל מקום

    נזילות יכולות להגיע ממקור חיצוני- מי גשמים שחודרים דרך הגג אל הקירות, או ממקור פנימי- כשישנה בעיה בצנרת. המיכשור באמצעותו נעשה איתור הנזילה הוא מתקדם ומזכיר מיכשור רפואי. גם המומחיות שצריכה להיות לאינסטלטור המאתר את הנזילה צריכה להיות מומחיות הדומה למומחיותו של רופא. לנו יש הן את המיכשור המתאים והן את הידע והניסיון לאיתור מקור הנזילה וכמובן לפתרון הבעיה.

    איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

    מצלמה טרמית הוא הכלי הראשון איתו אנו עובדים בכדי לאתר מקור רטיבות שמתגלה וגם בכדי לגלות רטיבות לפני שהיא מתפרצת ועושה נזקים (הדבר מומלץ ביותר לפני רכישת דירה). מצלמה טרמית עובדת על גלי אינפרה אדום ורגישה להבדלי קור וחום. ממש כמו צילום רנטגן שנעשה בגוף, אנחנו עושים צילום לקירות הבית שלכם… אנו עוברים עם המצלמה על קירות הבית כשבכל מקום אנו רואים על גבי מסך המצלמה תמונה צבעונית. הצבעים השונים מייצגים הבדלי קור וחום. קור יכול להצביע על ריכוז של מים ולכן האזורים הקרים יותר יכולים להיות מקור הנזילה. נדרשת מיומנות רבה בכדי לקרוא את התמונה שמציגה המצלמה ולאתר את המקום והמקור לבעיית הנזילה או הרטיבות. אנו מאתרים נזילות באמצעות מצלמה טרמית כבר שנים, וגם מעודכנים בכל החידושים שיש בתחום.

    עבודה ממוקדת לפי איתור מדוייק

    מיכשור מתקדם נוסף בו אנו משתמשים לטובת שירות איתור נזילות הוא מצלמה בעלת סיב אופטי. כשמתגלה בעיה בצנרת, מוחדרת מצלמה בעלת סיב אופטי אל תוך הצינור, ממש כמו בניתוח בו נעזר המנתח במצלמה. המצלמה מצלמת את הצינור מבפנים ומראה לנו את המיקום המדויק ביותר של הסדק או הבעיה בצינור. איתור נזילות בצורה חכמה מאפשר לנו לפתור את הבעיה בצורה מעולה וגם ללא גרימת נזקים. אם בעבר תיקון צינור או החלפת חלקים ממנו היו כרוכים בשבירת קירות, הוצאה כספית גדולה והרבה לכלוך, היום התיקון הוא ממוקד ונקודתי. לנו במימון מאיר ובניו בע"מ מעל 40 שנות ניסיון בתחום. פנו אלינו עם כל רטיבות שמתגלה ונפתור אותה בצורה חלקה ויסודית.

     
    בקש הצעת מחיר >>
    לשיחת ייעוץ ללא עלות
    Call Now Button דילוג לתוכן