ניקוי קווי ביוב



ניקוי קווי ביוב היא פעולת מנע אשר תחסוך לכם הרבה מאוד כאבי ראש ותקלות מיותרות בכל הקשור לצנרת הביוב. 

ניקוי ושטיפה תקופתית של קווי הביוב היא הדרך לוודא שניקוז הביוב יעבוד כמו שצריך, דבר אשר ימנע בעתיד סתימות והצפות. אנחנו בחברת מימון מאיר ובניו  בע"מ נשמח להגיע אליכם עם ביובית ומיטב הציוד על מנת לבצע ניקוי קווי ביוב ביסודיות ולתחזק היטב את צנרת הביוב.

מתוך כלל המערכות העירוניות, מערכת האינסטלציה היא המערכת הפחות מוכרת והפחות אטרקטיבית, ובתוך מערכת האינסטלציה, מערכת הביוב היא זו שמעדיפים לשכוח מקיומה. כולנו ממהרים לעבור מעל מכסי הביוב העירוניים ולהמשיך הלאה, ואת מערכת הביוב פוגשים בעיקר בסרטים מצויירים המראים לנו את העולם השלם הקיים מתחת למדרכה. אנו נזכרים בקיומם של קווי הביוב העירוניים בעיקר כשישנן הצפות בבור הביוב או בעקבות פיצוץ בצינור הביוב. אנו במימון מאיר ובניו בע"מ עומדים לשירותכם גם בטיפול במערכת שבלעדיה לא היינו יכולים לשמור על אסתטיקה ובריאות.




  • אינסטלטור בראשון לציון
  • אינסטלטור בגדרה
  • שירותי איתור נזילות

זמינים עבורכם 24/7 צרו קשר עכשיו

 ללא עלות 

    מתי יש צורך בביצוע ניקוי קווי ביוב?

    הצורך בניקוי קווי ביוב יכול להתעורר מסיבות שונות כמו הצפות או ריחות רעים העולים באזור מסויים. אז כבר נדרש טיפול מיידי בבעיה הקיימת. עם זאת, בכדי למנוע בעיות מסוג זה, מומלץ מאוד לבצע עבודות תחזוקה שוטפות של קו הביוב. ככל שתיעשה עבודת תחזוקה שוטפת באופן מסודר, כך הטיפול יהיה קל, ומהיר וכמובן זול יותר. 
    מרבית הפניות לניקוי קווי ביוב נעשות כאשר כבר נוצרה בעיה כמו סתימה המביאה להצפה.

    הסיבות לביצוע ניקוי קווי ביוב שונות ומגוונות:
    מניעת סתימות ביוב – ניקוי קווי ביוב בלחץ גבוה מנקה את הפסולת מקווי הביוב, ומפרק את שומני המטבח שהצטברו סביב דפנות קווי הביוב ומונע התפתחות שורשים של צמחיה לא רצויים בצנרת ועוד...
    לעיתים יהיה צורך לבצע שאיבת ביוב לאחר השטיפה עבור ניקוי המערכת מהפסולת הקיימת בה. בזכות ניקוי קווי הביוב ניתן למנוע התפתחות סתימות ביוב, ולכן נחסוך את העלויות הכרוכות בשחרור הסתימה ואת אי הנעימות הכוללת את סתימת הביוב החל מהטרחה ועד לריח, המזיקים והזיהום הסביבתי.


     מניעת מטרדי ריח – לא רק במצבים של סתימות ביוב עלולים לעלות ריחות לא נעימים ממערכת הביוב, קווי הביוב עמוסים ומצטברים בהם חומרים שעשויים להפיץ ריח נורא. שטיפת קווי הביוב תנקה את המערכת ותמנע את מטרדי הריח. 


    מניעת פגיעה בצנרת הביוב – תארו לכם מה יקרה אם ניתן לשורשי צמחיה ועצים להתפתח ללא הפסקה במערכת הביוב… השורשים גורמים לעיתים קרובות לשברים בצנרת ואף לקריסת הקו כולו עקב הלחצים המופעלים עליו. ניקוי קו הביוב תמנע את התפתחות השורשים ואת הנזקים העתידיים כתוצאה מכך.

    איך מאתרים את הבעיה?

    מערכת הביוב נסתרת מאוד והגישה אליה לא פשוטה ומצריכה טיפול של אינסטלטור מומחה אשר יטפל בבעיה מהשורש :) 
    כאשר מדובר על טיפול בצנרת הביתית ניתן לשבור קיר או אריח ברצפה ולהגיע אל המערכת, אך כאשר מדובר על קו הביוב הנמצא בחוץ הגישה היא קשה הרבה יותר. יש לנהוג בזהירות בכדי שצנרת הביוב לא תיסדק או תישבר. לכן, החלק הראשון כאשר מבצעים ניקוי קווי ביוב הוא ההבנה מה יש לעשות והיכן הבעיה. החדרת מצלמה אל תוך קו הביוב נותנת את התמונה שלא ניתן לראות בעין כגון: מהו החלק הפגום ומה מצב הצנרת כולה ועד כמה יש לנהוג איתה בעדינות. אנחנו מבצעים צילום קווי ביוב באמצעות מצלמה חכמה כאשר עולים סימני שאלה לגבי מיקום הבעיה, הטיפול שיש לתת ומצבה הכללי של הצנרת וכך מבטיחים את מתן הטיפול הטוב והמעמיק ביותר.

    כיצד מתבצע ניקוי קווי ביוב?

    ניקוי קווי ביוב מתבצע באמצעות מערכות מתקדמות וחזקות כמו ביובית. הביובית היא משאית הנושאת עליה משאבה רבת עוצמה אשר באמצעות הזרמת מים ואוויר בלחץ גבוה היא פותחת סתימות קשות, מנקה את הקו ושוטפת את בור הספיגה בעת הצורך.

    השימוש בכלי רב עוצמה שכזה מאפשר לנו להתגבר גם על קווי הביוב המאתגרים ביותר. למרות העוצמה האפשרית, אנו מתאימים את עוצמת זרמי האוויר והמים באופן מקצועי למצב הצנרת.

    צנרת ישנה עלולה להפגע מזרמים חזקים מדי. ניקוי קווי ביוב היא עבודה מורכבת הדורשת שנים של ניסיון ועבודה עם הכלים החדשניים ביותר שישנם בתחום. אצלנו בחברת מימון מאיר ובניו ישנו שילוב מנצח של ניסיון רב של שנים יחד עם התעדכנות תמידית בהתפתחות הטכנולוגית בתחום.

     
    בקש הצעת מחיר >>
    לשיחת ייעוץ ללא עלות
    Call Now Button דילוג לתוכן