חברת שיפוצים בראשון לציון

המשפחה גדלה וזקוקים לחדר נוסף? רוצים להכניס שינויים וגיוון בבית או אולי בדיוק רכשתם דירה במרכז הזקוקה לשיפוץ נרחב? חברת שיפוצים בראשון לציון תשמח לבצע עבורכם כל עבודה שתצטרכו, החל משיפוץ קטן ועד שיפוץ נרחב. הבית שלכם הוא הנכס היקר לכם מכל ולכן חשוב להפקיד אותו רק בידיים נאמנות ואמינות אשר יבצעו את העבודה מתחילתה ועד סופה ויעמדו לרשותכם בכל זמן שתצטרכו, גם לאחר סיום העבודה.


חברת שיפוצים בראשון לציון

כל אחד והשיפוץ שלו

חברת מימון מאיר ובניו בע"מ היא חברת שיפוצים בראשל"צ הקיימת כבר מעל 40 שנה. החברה מבצעת את כל עבודות השיפוצים הקיימות. עבודות שיפוצים כלליות יכולות להיות הוספת חדר או דווקא הרחבת החלל המרכזי של הבית על חשבון אחד החדרים, שיפוץ בסלון, במטבח, בחדר האמבטיה- ישנם אינספור סוגי שיפוצים כלליים שניתן לעשות בבית שלכם. אנחנו שומעים את הצרכים והרצון שלכם והולכים לפיהם. ההיכרות הרחבה שלנו עם תחום השיפוצים תאפשר לנו להגשים לכם כל חלום.

שיפוצים גם מחוץ לבית

לא רק מראה הדירה שלכם חשוב אלא גם מראה הבניין כולו. רוצים לשפץ את הלובי ולצבוע את קירות הבית החיצוניים? כל השכנים מסכימים שהגיע הזמן לתת לבית מראה חדש ולרענן אותו? גם שיפוץ חיצוני נבצע על הצד הטוב ביותר. שיפוץ חיצוני של הבית אינו כולל רק שיפור האסתטיקה שלו. חיזוק יסודות המבנה על ידי הוספת חגורת בטון שתתן לו יציבות ועמידות הוא חשוב ביותר בבתים ישנים, ולא חסרים בתים ישנים במרכז הארץ. נדאג לשיפוץ חיצוני של המבנה הכולל גם חיזוק המבנה וגם שיפור המראה שלו. אם התקציב שלכם נמוך יחסית ניתן להסתפק גם בשיפוץ הלובי בלבד. אל תשכחו שלובי הבניין הוא חלק מן הבית ויוצר רושם ראשוני.

חברת שיפוצים שהיא גם חברת אינסטלציה

מחפשים חברה שתבצע אצלכם שיפוץ במקלחת? רוצים להחליף את המקלחון לאמבטיה או להיפך ולבצע שינויים כאלה ואחרים בחדר האמבטיה? הדרך הטובה ביותר היא למצוא חברת שיפוצים שהיא גם חברת אינסטלציה ועוסקת שנים רבות בשני התחומים. כך לא תצטרכו להזמין אינסטלטור לשינויים במערכת האינסטלציה בנוסף לחברת השיפוצים. חברת מימון מאיר ובניו בע"מ תבצע את כל השיפוץ באמבטיה מתחילתו ועד סופו, כולל החלפת צנרת, ברזים או כל שינוי נדרש במערכת האינסטלציה בנוסף לשיפוץ חדר האמבטיה עצמו.

כל סוגי השיפוצים וכל סוגי הלקוחות

חברת שיפוצים טובה ורצינית עובדת עם כל סוגי הלקוחות ומבצעת עבורם כל שיפוץ נדרש. אנחנו עובדים הן עם המגזר העסקי והציבורי והן עם המגזר הפרטי. ביצענו עבודות רחבות היקף במפעלים, חברות ומוסדות ציבוריים כמו גם בבתים פרטיים. אנו עוסקים בעבודות פיתוח, שיפוצים חיצוניים ופנימיים מכל הסוגים. לכן, כשאתם מחפשים חברת שיפוצים באזור המרכז פנו אלינו.

 
בקש הצעת מחיר >>
לשיחת ייעוץ ללא עלות
Call Now Button דילוג לתוכן