החשיבות בבחירת קבלן מקצועי לאיטום גגות

איטום גגות זהו תחום הכרחי. כל מי שהתנסה אי פעם בחורף דולף ורטוב יודע שאיטום הגג זה ממש לא מותרות והוא יעשה כל מה שצריך על מנת שהדבר לא יקרה שוב.

איטום גגות לקראת החורף זוהי ההכנה החשובה ביותר אותה עלינו לעשות לפני בוא הגשם הראשון. גג שאינו אטום, ומאפשר את הדליפה של הגשם מהווה צרה צרורה לדיירים וכאשר החורף כבר הגיע, קשה מאוד להשתלט על התופעה. לכן, אסור לשכוח או לזלזל בדבר ולבדוק את מצב הגג כאשר מזג האוויר עדיין מאפשר את הדבר.

החשיבות בבחירת קבלן מקצועי לאיטום גגות

במה כדאי לנו לאטום?

איטום גגות יכול להיעשות במגוון שיטות שונות. יש את זפת המוכר לכולנו, את היריעות הביטומניות, חומרים אקריליים שונים, ועוד שלל חומרים טובים יותר או פחות המתיימרים לאטום עבורנו את הגג לקראת בוא החורף.

אז במה כדאי לבחור? הזפת היה ועודנו החומר הוותיק והטוב שמצליח לאטום היטב את הגג מפני המים והוא אינו מאפשר את הדליפה או את הטפטוף של המים אל תוך המבנה. אך לא תמיד ניתן להשתמש בזפת לצורך האיטום. במקרים רבים אשר בהם כבר עשו שימוש בחומרים אחרים לצורך האיטום, כמו כאשר האיטום נעשה באמצעות חומרים אקריליים אשר הם מנוגדים לגמרי לזפת, הרי ששכבת הזפת לא תועיל כלל לגג שלנו והיא עשויה אף להזיק.

מי יבצע עבורנו את העבודה?

בדומה לתחומים רבים אחרים בשוק, גם הנושא של איטום הגגות סובל מהרבה שרלטנים או חובבנים שמנסים לעשות כסף קל על ראשם של אנשים תמימים המחפשים אנשי מקצוע שיאטמו עבורם את הגג והם לא מודעים לעובדה כי לא כל מי שמספר שהוא מסוגל לבצע את הדבר, הוא אכן יוכל לעשות זאת באופן מקצועי ונכון. לעיתים הם עשויים לעשות שימוש בזפת שאינו תקני והאזרח הפשוט לא תמיד יוכל לעמוד על ההבדל. כי גם הזפת שאינו תקני יריח בדיוק כמו זפת וייראה גם בדיוק כמוהו, אך במבחן התוצאה, הזפת הזה כלל לא יתנהג כמו זפת המיועד לצרכי איטום.

לכן – כאשר אתם עומדים לבחור באיש המקצוע שיאטום עבורכם את הגג, שימו לב לנקודות הבאות:

  • מוניטין וניסיון – בחרו אך ורק באיש מקצוע מוכר שהוא בעל ניסיון והוא מוכר בשוק.
  • המלצות – בקשו המלצות מלקוחות מרוצים של אותו בעל מקצוע.
  • מחיר – שימו לב כי מחיר הזפת אינו אחיד כי הוא מושפע מהתנודות העולמיות שבמחיר הנפט. בררו מה מצבו של 'הזהב השחור' כעת.
לשיחת ייעוץ ללא עלות
Call Now Button דילוג לתוכן