איתור ותיקון נזילות בראשון לציון - היכרות עם הנזילה

איתור ותיקון נזילות מים בראשון לציון הן בעיה מוכרת ומטרידה העלולה לגרום לנזקים משמעותיים למבנה ולמתגוררים בו. מים גורמים עם הזמן להחלשת החומר, הבאה לידי ביטוי בין היתר בהתקלפות והתפוררות של הקירות, ההופכת עם הזמן לקריסה והתמוטטות.

איתור ותיקון נזילות בראשון לציון

סימני נזילה או רטיבות דורשים טיפול מיידי. מעבר להחלשת החומר, הם מביאים גם אורחים לא רצויים המנצלים את הרטיבות כמו עובש, טחב, פטריות ועוד שמזיקים לבריאות. ככל שיערך איתור ותיקון נזילות במבנה מוקדם יותר, כך מצב הנזילה יהיה בשלב התחלתי יותר שלו, הטיפול יהיה קל יותר והנזק לו הספיקה הנזילה לגרום יהיה נמוך יותר.

מה הסימנים לנזילה?

לנזילה, כאמור, יכולים להיות סימנים שונים שחשוב לתת עליהם את הדעת ולא להתעלם מהם. הסימנים יכולים להופיע במקומות כמו פתחי צנרת בכיור במטבח, במקלחת או באמבטיה ואז הטיפול ברור יותר. לסימנים שאינם במקומות אלה נצטרך להיות עירניים יותר.

כתמי רטיבות בחדרים, עובש, נפיחות בקיר, שינוי הצבע של שולי המרצפות- כל אלה דורשים התייחסות מיידית. הם מעידים על נזילה סמויה שמקורה אינו דווקא באזור בו מתגלים הסימנים. לעיתים נזילה נוצרת בסדק קטן בצינור העובר בקיר ויכול להתרחש בכל מקום בו. לעיתים נוצרת הנזילה בעקבות רטיבות החודרת דרך הקירות החיצוניים ומתמקמת באזור מסוים.

בין אם זוהי רטיבות חיצונית ובין אם נזילה של הצנרת, איתור ותיקון נזילות בראשל"צ מוקדם הנעשה על ידי מומחה בתחום באזור יוציא אתכם מן המים מהר יותר.

כיצד נעשה איתור ותיקון נזילות בעיר ראשון לציון? 

איתור ותיקון נזילות מתחיל קודם כל באיתור עצמו שהוא למעשה העבודה המורכבת ביותר. הטיפול לאחר מכן הוא כבר החלק הקל יותר. כאמור, מקור הבעיה לחלוטין לא חייב להיות המקום בו הבעיה מתגלה ולכן עבודתו של אינסטלטור המתמחה באיתור נזילות היא מורכבת, דורשת סבלנות, מקצועיות וגם ציוד מתאים ומיומנות בשימוש בו.

כלי ראשון וחשוב המסייע לגלות את המתרחש במעבה הקיר או הרצפה הוא המצלמה התרמית. מצלמה תרמית מספקת תמונה על בסיס הבדלי חום וקור. זוהי מצלמה הרגישה לתחום האינפרה אדום והתמונה המתקבלת היא תמונת צבעים הממפים אזור מסוים על פי הטמפרטורות שלו.

אזור קר יותר יכול להעיד על הצטברות גדולה של מים ולכן יכול בהחלט להיות מקור הנזילה. האינסטלטור עובר עם המצלמה על פני אזורים שלמים בקיר וברצפה עד שהוא מגלה את האזור שמסתמן כבעייתי. מכשיר נוסף העוזר להתמקם על הנקודה הבעייתית באופן מדוייק הוא מצלמת סיב אופטי המוחדרת אל תוך הצינור באזור הנראה בעייתי ומצלמת אותו מבפנים. הנקודה הזו היא לרוב סדק, לעיתים מזערי, הנראה בצינור.

כשמתגלה הנקודה יכול האינסטלטור לשבור חלק קטן מאוד בקיר הדורש תיקון. אם נשווה את האינסטלציה לרפואה (ויש הרבה דמיון), התיקון נערך בצורה של טיפול קוסמטי מקומי ולא ניתוח ענק ומסובך. כאשר האזור הבעייתי קרוב יחסית לפתח הצנרת, ניתן אף לתקן מבלי לשבור את הקיר בכלל- להחדיר את החומר האוטם דרך הפתח אל תוך הצינור ובאמצעות המצלמה לראות מה מתרחש בפנים, ממש כמו ברבים מהניתוחים של היום.

לכן, בכל הנוגע לאיתור ותיקון נזילות אל תחכו וטפלו בעניין מיד. בנוסף, אל תפנו למישהו שאינו מתמחה בתחום. מיומנות ומקצועיות בתחום איתור הנזילות היא קריטית ותחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

לשיחת ייעוץ ללא עלות
Call Now Button דילוג לתוכן