איתור נזילות ברחובות עם מימון מאיר ובניו

בימינו, איתור נזילות ברחובות מתבצע על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לבצע גילוי נזילת מים בצורה מדויקת ביותר וללא פלישה לפנים הצנרת או הקירות. על מנת למנוע נזק מתמשך וסכנה לבניין, הנגרמים עקב נזילה, רצוי לבצע בדיקה טרמוגרפית של הצנרת, גם אם לכאורה הכל נראה תקין.

גילוי נזילת מים הנו תהליך פשוט ומהיר הנעשה לרוב באמצעות מצלמה תרמית המאפשרת להצביע באופן מדויק על מקור הנזילה ועל קיומה. בעיות הנגרמות עקב נזילות , גורמות להוצאות רבות על שיפוץ והחלפת הריצוף ועוד, כאשר על מנת לחסוך בזמן ובהוצאות , מומלץ להזמין איש מקצוע מומחה שיאתר את מקור הנזילה במהירות, מקצועיות ותוך מתן אחריות על עבודתו.

טיפים לגבי איתור נזילות ברחובות

היום ניתן לאתר נזילות לצורך העניין ברחובות בעזרת צילום תרמי. צילום צנרת זהו הליך חדש בתיקון נזילות ובשיפוץ אינסטלציה. על מנת להגיע לפתרון טוב ואיכותי יש לבצע סקירה מלאה של כל הצנרת ולמצוא באופן מדוקדק כל בעיה קטנה שקיימת ולמנוע מהבעיות להתפרש. אין ספק שבזמנים אלה שבהם יש ציוד מתקדם . יש לנצל אותו על מנת לבצע תיקונים בצורה המקסימלית.

איתור נזילה כיצד ניתן לזהות?

איתור נזילת מים היא פעולה אשר חשוב לבצע במינימום פעם בשנה . כדי לשים לב לנזילת מים אפשר לזהות את הדברים הבאים: הדבר הראשון שהכי קל לראות הוא ניפוח חשבון המים שלנו .

דבר שני ניתן להבחין בריח חזק של עובש או להבחין בעובש בעין גלויה על קיר מסויים, תקרה או ברצפה. דבר שלישי ניתן לשים לב ללחץ מים נמוך מבדרך כלל בברזי הבית. ישנה בעיה שלעתים אין דרך לשים לב לנזילת מים מינורית בכלל, ואותן בעיות דווקא עלולות לגרום לבעיות גדולות וחמורות. בעיות כמו עובש ופטריות אשר גדלים בגלל נזילת מים קבועה עלולה להיות קטלנית לאחר זמן מה, וישנו צורך לטפל בה במיידי.

בנוסף מתקיימות פגיעות קבועות ביסודות ובתשתיות הבניין כל עוד ישנו שיש טפטוף, ולפעמים עקב הטפטוף, אפילו אם הוא נעצר הפגיעה לא מפסיקה וממשיכה לעתים למצב חמור ביותר. בעקבות כל הבעיות האלה אנו גורמים לירידת ערך הנכס בעקבות בעיות יסודות.

לשיחת ייעוץ ללא עלות
Call Now Button דילוג לתוכן