מחיר צילום תרמי לגילוי נזילות - מה זה וכמה יעלה לי?

צילום תרמי לגילוי נזילות הינו היכולת לקחת כל חומר, מבנה או מרקם מסויים ולהפיק תמונה בדמותו אשר משקפת את טמפרטורת (חום) האובייקט על כל חלקיו. העלות שלו יכולה להיות בין 200 ש"ח ל600 ש"ח. תלוי במצב.

לכל גוף וחומר בטבע יש טמפרטורה מסויימת ברגע נתון. גופים אשר מורכבים מחומרים שונים וממרקם שונה יהיו בעלי טמפרטורה שונה. אם ניקח את גוף האדם לצורך המחשה, טמפרטורת ידינו, רגלנו, אוזנינו וליבנו אינה זהה, יתר על זאת, טמפרטורת גוף האדם משתנה מידי רגע.
בשעת פעילות גופנית גופינו מתחמם, בשעת מנוחה מתקרר.

תהליך הצילום – מחומר לתמונה תרמוגרפית


כל חומר אשר טמפרטורת גופו הינה מעל אפס מעלות צלסיוס פולט קרינה אלקטרומגנטית. ככול שהחומר חם יותר כך נפלטת קרינה בעוצמה חזקה יותר. את הקרינה אשר נפלטת ניתן למדוד גם בתדר אינפרא אדום, דהיינו, אורך גל החום או עוצמת הרטט של החומר אשר מושפעים באופן ישיר מהטמפרטורה.
מצלמה תרמוגרפית מתבססת לרוב על טכנולוגית סריקת קרני אינפרא אדום. כל תדר באובייקט המצולם ממופה לפי מקומו הפיסי היחסי, ונצבע בצבע התדר האינפרא אדום. בצורה זו מקבלים שיקוף מלא של האובייקט אשר ממחיש את טמפרטורת האובייקט על כל חלקיו.

מחיר צילום תרמי לגילוי נזילות

צילום תרמי משמש כיום במגוון תחומים.
כבאים ומשמרות הצלה משתמשים ביכולות תרמוגרפיות על מנת לאתר אנשים בתוך עשן סמיך ועל מנת למצוא את מוקד השריפה (המקום החם ביותר).
בתחום התעשייה, צילום תרמי לאיתור נזילות של לוחות חשמל פעילים, נותן אינדקציה ברורה אילו חלקים מתחממים יתר על המידה ולכן מסוכנים לשימוש.
צילום תרמוגרפי של מבנה או קיר ייתן גילוי מדוייק של נזילות מים פנימיות ולכן יחסוך עלויות שיפוץ גבוהות. רמת הדיוק של איתור נזילות הינו 98% הצלחה.

יתרונות הצילום התרמוגרפי

  • גילוי כשלים צפויים בטרם עת לפי אינדיקציה ידועה מראש
    •  אמצעי גילוי ואיתור לא חודרני והרסני
    •  שיקוף מלא של מוצקים כגון קירות ומבנה מתכת
    •  רמת דיוק מקסימלית הקרובה ל – 100% הצלחה
    •  ניתן לצלם שטח רחב ביותר לצורך בדיקה והשוואה
לשיחת ייעוץ ללא עלות
Call Now Button דילוג לתוכן