אינסטלציה בראשון לציון - למה חשוב לאתר נזילה בצנרת ?


מחפשים אינסטלציה בראשון לציון?
נזילה בצנרת מהווה פצצת זמן מתמשכת הגורמת לנזק בלתי הפיך לתשתית הבניין, נזק שבמקרה הטוב, יגרור בעקבותיו שיפוצים ותיקונים רבים. הנזילה גורמת לרטיבות ולהופעת טחב, לריקבון ולריחות לא נעימים,  בנוסף לנזק התשתית של הקירות והצנרת. איתור נזילה מאפשר לפתור את הבעיה בצורה נקודתית, ממוקדת ויעילה ולמנוע את הנזק העלול להגרם בעקבותיה לדיירים ולבניין.

אינסטלציה בראשון לציון

כיצד מתבצע אינסטלציה בראשל"צ?

איתור נזילה בצנרת , נעשה על ידי איש מקצוע מומחה המשתמש בציוד מתקדם על מנת לאתר את מקור הנזילה ללא נזק לקירות ולמבנה. בין מגוון השיטות הקיימות כיום, ישנה אפשרות של איתור נזילה בעזרת מצלמה המוחדרת אל תוך הצנרת ופועלת על בסיס אור אינפרא אדום, ההדמיה התרמית עוזרת לגלות בדיוק ובזריזות נזילות מים סמויות בצנרת. בנוסף למצלמה התרמית , ניתן להחדיר לצנרת סיב אופטי שיעזור באיתור הנזילה , שוב , ללא הרס קירות וללא פתיחת הצנרת.

טיפים לאיתור נזילה בצנרת

כמו שהבנתם. ישנה חשיבות גדולה מאוד באיתור מוקדם של נזילה בצנרת. נזילה שלא תופסים אותה בזמן יכולה לגרום לנזק רחב היקפים שיכול להשפיע על מקום שבו יש זרימת מים בבית. גם אם אתם חושבים שאתם יודעים מה מקור הנזילה. חשוב שתשאירו את הנושא לאינסטלטור מוסמך שיכול לבצע תיקון מקיף לבעיה.

גילוי נזילות

גילוי נזילות מתבצע על ידי אינסטלטור מומחה בראשון לציון ומהווה את אחד המרכיבים החשובים ביותר בתחום האינסטלציה. את הנזילה ניתן לגלות על ידי בדיקה שיטחית, אם הבעיה גלויה לעין, במקרים שבהם הנזילה נמצאת בתוך הקירות או עמוק בצנרת , ניתן להשתמש בציוד טכנולוגי מתקדם כדוגמת מצלמה תרמית, המאפשרת לגלות מוקדי רטיבות ונזילה בתוך גופים ללא התערבות פיסית , ללא הרס הקירות או הריצוף, על ידי שיקוף השינויים  בטמפרטורה על פני מסך המצלמה, או על ידי החדרת סיבים אופטיים אל פנים הצינור , שיטה המבצעת בדיקה טרמוגרפית בדומה למצלמה התרמית.

גילוי נזילות, מדוע זה חשוב?

להזמין שירותי אינסטלציה בראשון לציון הנו הצעד הראשון לפתרון הבעיה של הנזילה, בעיה הגורמת נזק בלתי הפיך לתשתית הבניין , לצד תופעות כמו טחב, ריקבון, ריחות לא נעימים וריבוי חיידקים ואורגניזמים המזיקים לבריאות האדם ובעלי החיים.הנזילה גורמת לכתמי טחב על הקירות, כתמים של עובש ובהמשך הזמן להריסת תשתית הקירות והבניין

טיפים לגבי גילוי נזילות

ישנה חשיבות רבה לגבי גילוי נזילות בזמן, נזילה יכולה לגרום לנזק הרבה יותר עמוק מהנזק המיידי שידוע לכולנו. אמנם רטיבות היא לא דבר נעים אך שמצטרף אליה עניין של ריח לא נעים ושל רקבון של הצנרת בבית ,יש .לייחס לנושא חשיבות רבה, וליצור קשר במהרה עם איש מקצוע

לשיחת ייעוץ ללא עלות
Call Now Button דילוג לתוכן